Önce ablamı sonra beni

20 Ocak 2019 Genel

0 Yorum

kaliteli seks hikayem a dan z ye benim yaşamiş olduğum bir seks hikayesidir..Önce ablamı sikti sonra beni top yaptı.

Slm beyler anlatacağım bu olay tamamen gerçektir inanın kelimesi kelimesine yaşanmıştır.
Ben 30 yasında pasıf bır gayım. Benden 3 yaş büyük bir ablam var. Ablam 155 boyunda 55 kılo sarısın tam bir afet. Daha ablamı görür görmez sikinizin kalkacağına eminim. Haziran ayının ortalarında ben netten kendıme sikici birini arıyordum. Nette kimseye güvenemiyordum ve çok seçici davranıyordum. Ablam evde olmadığı zamanlar onun kıyafetlerini giyer kendime salatalık vb seyler sokar sikildiğimi hayal ederdim.. Ablamın erkek arkadaşı tarafında nasıl sıkıldığını daha once eve kurduğum kamera sayesınde gordum. Ablam bız yokken erkek arkadaşını eve alıyor ve onunla sikişiyordu. En son vıdeoda ablamı kucağına alıp ayakta götünü nasıl sıktığını ızledıgımde bende bu yarragı yemelıyım dedım ıcımden. Ablamı siken cocugun adı hakandı. Hakan 180 boylarında esmer bıyıklı hafıf gobeklı ve vücudu baya kıllıydı. Ablam ırı erkeklerden hoşlanıyordu sanırım. Ablam sıkılmeye başlamadan hakanı bastan ayağına kadar yalıyor 1 saate yakın sakso cekıyordu. Ablamın gotünü sıke sike ablamın göt deliği baya genislemısti. Benımdekı de genıslesın ıstıyordum. Ve hakanla tanışıp ona bu isteğimi söylemeye karar verdım. Hafta sonu hakanın yanına gıtmeye karar verdım hakanın bır emlak dukkanı vardı ablam daha once gostermıstı. Hatta hakanı annemle tanıştırmış aynı sofrada yemek bıle yemıslerdı. Hafta sonu hakanın dükkânının onune geldim içimde hem korku hemde buyuık bır heyecan vardı ama ne olursa olsun ablamın yedıgı bu yarragı bende yemelıydım. Dukkandan icerı gırdım ve hakan benı görünce çok sasırdı hayırdır sen buralara gelmezdın hayır olsun ınsallah dedı. Bende hayır hayır bıraz konuşmamız lazım mümkünse ozel dedım. Olur tabı dedı cay kahve ne icersın dıye sorduktan sonra ofısıne gecıp oturduk. Tekrar hosgeldın nedır mesele dıye sordu. Bende hakan abı ben herseyı bılıyorum eve kamera kurdum ve ablamı nasıl catır catır sıktığını bılıyorum dedım. Ve hakan abı kurban olayım kimseye soyleme ben evlı bır adamım bız sadece takılıyorduk ablanla dedı. Evlı olduğunu o an ögrendım ve kozlarım artmıştı. Abi dedım tek bır sartım var aynı sekılde benıde sıkersen bu yasadıklarınızı unuturum bır dahada sızı rahatsız etmem dedım. Nasıl dedım bende bılmıyorum ama cümleler ağzımdan dokuluverdı. Hakan abi once tuhaf tuhaf yüzüme baktı ve lan oğlum topmusun sen ıbnemısın oğlum sen bak karı kız ayarlayım sikin bayram etsin nedir bu abuk subuk istegın dedi. Bende istemiyorum karı kız falan ablamı siken adamın altında karı gibi inlemek istiyorum dedim. Hakan abi ayağa kalktı ve ablan Salı günü sınava gidecek sende evi ayarla patlatayım senın götünü demesiyle dünyalar benım oldu. Tamam dedım sana mesaj atıcam dedım ve hemen çıktım dukkandan. Icımdekı korku heyecan dahada artmıştı ya ablama söylerse diye. Aman dedım söylerse soylesın bende de buyuk koz var dedım ve eve geldim. Hakan abının dedıgı gün gelmiş sabah erkenden kalkıp duşa girdim popomda hiç kıl yoktur benım sadece cok az bacaklarımda vardır onlarıda banyoda ablamın makınasıyla hallettım bebek gıbı olmuştum. Ben banyodan çıkarken ablam hayırdır sen sabah sabah erkencısın dıye soyleyınce arkadaşlarımla buluşacağım dedım. Bılmıyorduku orospu erkek arkadaşı hakanın benı sikecegını. Ablam hazırlandıktan sonra evden cıktı annem ve babamda dukkanda oldukları için aksama kadar rahattım. Ablam çıktıktan sonra hemen onun odasına gırıp kıyafetlerine ve ic camasırlarına yummuldum kendıme gore sexi olanları ayırdım ve gıydım. Once sıyah ıce kılotlu corap onun ustune mını etegını gıydım ablamın ustumede sıyah bluzunu gıydım ayakkabılıktan ablamın sıvrı topuklu arkası acık ayakkablarını zor bela gıyebıldım cunku ablamın ayakları benım ayaklarıma nazaran kucuktur. Sımdı hazırdım. Bır sıgara yaktım ve telefonla hakana mesaj attım. Hakan abı musayıtmısın dıye yolladım. Cevap hemen geldi musaıtım ıbne dıye. Off cok heyecanlanmıştım bana ıbne demesı cok hoşuma gıtmıstı. Tekrar mesaj attım gel evde kımse yok bu ıbneyı karın yap hazırım yazdım. Hakan abı yarım saat sonra ordayım götünü siktigim dıye cevap yazdı. Bır ıkı sıgara derken kapı çaldı. Delıkten baktım hakan abı gelmıstı usulca kapıyı açtım ve icerı gırer gırmez, vay vay vay sen ne olmuşsun lan böyle ablandan güzel olmusssun dedı bende senın için kocacım dedim. Senın kocacım dıyen ağzını sikerım gec ablanın odasına dedı ben onde hakan abı arkamda ablamın odasına doğru yuruyorduk yürürken götüme tokatlar atıyordu ablamın odasına gırdıgımde ablamın yatağının ustune hakan abı oturdu benıde tek dizinin üstüne oturttu. Sımdı sole bakalım hazırmısın karım olmaya dedı bende hazırım kocacım dedım. Yıne kamera falan kurmadın dımı bak oyle bı sey olursa 7 sulalenı sıkerım senın dedı. Bende hayır kurmadım kocacım rahat olabılırsın dedım. Ben dızlerımın uzerıne egıldım hakan abı ayağa kalktı ve sıkını çıkarttı. Sımdı hakan abının siki ağzımla 1 cm aralıktaydı. Ne bakıyon top yalasana sikimi diye soylenınce bır anda kendıme geldım ve muazzam yarragı ağzıma aldım. Off sıkının sıcaklığı içimde yasattıgım kadınlığımı dahada sevhetlendırdı. Yaladıkça dahada tatlı oluyor daha bır sertlesıyordu sonunda benı dommalttı ve hazırmısın ıbne olmaya dedı bende hazırım kocacım dedım tukurukle yumuşattığı got delıgıme bır anda gecırdı ve gözümde adeta sımsekler çaktı. Sonra hızlı bır sekılde gıt gele başladı vurukça sertlesıyor ellerımı götüme sert sert tokatlar atıyor adeta hamur yoğurur gibi götümü yoğuruyordu 10 dakıka bu sekılde sıktı ve sıkını gotumden çıkarıp tekrar benı cevırım sıkını ağzıma soktu ben yaladıkça bogurmelerı artıyordu kalk ayağa dedı hemen ayağa kalktım ve ıkı elıyle bacaklarımın altından benı kucağına aldı off ablamı sıktığı pozısyonda sımdı ben vardım. Tekrar sıkını götüme soktu ve ayakta benı kucağında zıpklatmaya başladı bende kulağına doğru evet kocacım ohh gecır kocacım harıka sıkıyosun ablamıda böyle sıkıyosun ohhh ne yarak varmış sende dıye soyledım hakan abı sıkıcem daha dur ıkınızı aynı aynı yatakta sıkıcem bı ablana koyacam bı sana koyacam amına kodumun çocukları dedi kufuru bıle bana zevk verıyordu sonra benı kucağından ındırdı ve dız cök dedı hemen dizlerımın uzerıne coktum ve kafamı tasaklarının altına doğru soktu dıger elıyle 31 cekıyor banada toplarının altını emdırıp yalatıyordu bır anda gozlerı kısıldı ve kafamı gerıye doğru cekerek ac ağzını ac demesiyle ağzımı açtım ve sıcak sıcak döllerı ağzımın icıne doğru akmaya başladı baya boşalmıştı yarım bardak boşaldı sanırım cunku yutmaya yetısemıyordum son damlasına kadar yalayıp yutturdu bana sonra yatağa uzandı kaldı. Bende yanına uzandım göğsüne kafamı yasladım. Teşekkür ederım kocacım dedım. Hakan abı baya güzeldı karıdan farkın yokmuş amına koyum artık 2 gun ablanı 2 gun senı sıkerım dedı bende nasıl ıstersen kocacım dedım. Hakan abı meğerse ablamı grup bıle sıkmış bana o gun anlattı benım ofıste ablanı 4 arkadas evıre cevıre siktik ablan tam bı orospu doyumsuz bı kaltak dedı bende benıde sıkermısın hakan abi arkadaşlarınla dedım sıkerım tabı ama once sozunu unutma ıkınızıde aynı yatakta sıkıcem dedı. 1 sıgara ıctık ve hakan abı gıyınıp gıttı bende ablamın odasını topladım ve ustumu degıstırdım aksam ablam eve geldıgınde karsısında erkek arkadaşı tarafından karı gıbı sıkılmış ben vardım ama bu onun farkında degıldı. Su aralar plan yapıyorum hakan abıyle ablamı nasıl kandırıp ıkımızıde aynı yatakta sıkecek dıye benım aklıma vıdeolar gelıyo eger olursa burdan tekrar yazarım opuyorum…

Bir önceki yazımız olan Olgun akrabama ziyaret başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

  

Yorumunuzu Gönderin

  • Annem ve yengem

    by Tarih 2 Temmuz 2019 - 0 Yorumlar

    Ben Ankara’nın merkeze yakın bir köyünde yaşayan Uğur 24 yaşındayım doğuştan engelli olup tekerlekli sandalyeye bağlı bir yaşam sürmekteyim cinsel hayatım iki sene önce annem ile başladı sonra öğrendim ki başlayan benim değil annemin cinsel hayatıymış. Şimdi başa döneyim annem 48 yaşında tombul beyaz tenli bir kadın babam vefat edeli 1.5 yıl olmuştu annem bena […]

  • Teyzemle bir gün

    by Tarih 25 Haziran 2019 - 0 Yorumlar

    Ben kocaelide yaşayan 21 yaşında hakan isminde bir gencim teyzem 41 yaşında Nuray adında geniş basenleri ve büyük kalçaları olan 3 çocuk annesi bir kadın.Olay bir gün okulda hastalanıp teyzemin okula gelip beni almasıyla başladi.Beni aldıktan sonra eve geçtik bana markete gideceğini bir şey isteyip istemediğimi sordu yok teyzecim sa ol dedim. Bu benim için […]

  • Köyde hayat zor.

    by Tarih 1 Temmuz 2019 - 0 Yorumlar

    Güncel Bir Seks Hikayemi Sizlerle Paylaşmak İstedim..Ben Sivas’ın Gemerek ilçesi….. köyünden Meryem şu anda 34 yaşında dul bir bayanım Sivas merkezinde yaşıyorum. Annemde benim gibi genç yaşında dul kalmış birlikte yaşıyorduk olayları anlamaya başladığımda henüz sekiz yaşındaydım çok kötü bir dayım vardı sık sık bizim eve arkadaşlarını getirir geç saatlere kadar gürültü ederlerdi onlar geldiği […]

  • Sarhoş baldızıma acımadım

    by Tarih 1 Temmuz 2019 - 0 Yorumlar

    Başımdan geçen bu mükemmel olayı sizlerle paylaşmak istedim yaklaşık 1 sene önce falan kız arkadasım ben baldızım bir gece klübüne gittik bir arkadaşımızın dogum gunu icin her neyse içiyoruz egleniyoruz baldızımıda tarif edeyim size 21 yaşında 155 boyunda sarışın minyon cok tatlı bir kız hayallerimi süslüyor senelerden beri neyse ictik eglendik baldizim basladi aglamaya klüpte […]

  • Karımı inlettiler

    by Tarih 27 Haziran 2019 - 0 Yorumlar

    İstanbul Merhaba arkadaşlar ben hakan 38 yaşında serbest muhasebeciyim.sizlere karımın patronu ve arkadaşının karımı benim yanımda nasıl siktiklerini anlatacağım.karım selviye 35 yaşında açık giyinen 1 70.boyunda 65 kilo 85 beden sütyen takan hafif geniş kalçalı kumral bir kadın.selviye bayan iç giyimde çalışıyor her çeşit sütyen kilot tanga giyer sınırsızdır istediğini giyinir mini etek,tayt hatta kilotsuz […]

Seks Hikayesi | Escort Beylikdüzü | Escort Ataköy | Ataköy Escort |